Lider zespołu obsługi klienta

Miejsce pracy:
Bielany Wrocławskie

Czym zajmuje sięosoba na tym stanowisku? 

·      Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta w sposób zapewniający efektywną obsługę klientów;

·      wyznaczenie pracownikom w podległym zespole celów i zadań oraz egzekwowanie ich realziacji;

·      organizowanie oraz usprawnianie procesów oraz systemów wspierających sprzedaż oraz relacje z klientami;

·      organizowanie współpracy z zespołami zaangażowanych w obsługę klienta, rozwój produktów;

·      podejmowanie decyzji w sytuacjach niestandardowych / kryzysowych;

·      planowanie oraz wspieranie rozwoju zawodowego pracowników;

·      administrowanie dokumentacją i sprawami pracowniczymi we współpracy z Działem HR.  

Jakie są naszeoczekiwania? 

·    Doświadczeniew obsłudze klienta,

·    wysokie zdolności organizacji pracy własnej oraz pracy zespołu, 

·    bardzo dobra znajomość i rozumienieprocesu sprzedaży oraz procesów pokrewnych,

·    bardzo dobra znajomość narzędzi isystemów informatycznych – w szczególności Excel, SAP,

·     umiejętność podejmowania szybki decyzji w sytuacjach niestandardowych,

·     bardzo dobra znajomość języka angielskiego,

·     wysokie zdolności komunikacyjne.